"Vivaldi: Four Seasons - Winter"

Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Στιγμές

_
Ξάφνου εμφανίστηκες εμπρός μου
παρουσία απλή μα αξιοπρόσεκτη
το μειδίαμα σου και η κλειστή αγκαλιά σου
η έμφυτη ευγένεια που εξωτερίκευες

Η ευφυΐα σου χωρίς να γίνεσαι πολύπλοκη
το βάδισμά και το στήσιμό σου
η φινέτσα και το χαμόγελό σου
ξεχώριζες με διαφορά μέσα στο πλήθος


Βήματα, πότε αργά πότε επιταχυνόμενα
μπρος, πίσω ή στο πλάι, περιστροφές
γύρω από τον άξονά σου
τόση λεπτοκοπιά να αποκαλύπτουν

Ήταν στιγμές μονάχα όλα αυτά
νομοτελειακά και μόνο
κάποια στιγμή θα έπαυαν να υφίστανται
όμως οι μνήμες ανεξίτηλες κρατούν

Γρήγορα και αναπάντεχα
γλυκόπικρη η γεύση που σ’αφήνουν
μα σε ξυπνούν από το λήθαργό σου
στιγμές ζωής απλόχερα προσφέρουν
_

6 σχόλια:

Dimitra είπε...

Καλό καλοκαίρι αγαπητέ Museum! Ελπίζω οι καλές στιγμές να σου είναι πολλές φέτος!

Andreas είπε...

Σε έπιασε το ποιητικό σου; Εμένα το καλοκαίρι με τέτοια ζέστη δεν μου φέρνει καμία έμπνευση. Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι να έχεις φίλε μου.

silia είπε...

MUSEUM γλυκέ μου ... Τί ακριβώς ήταν αυτό που έγραψες ;
ποίημα ;
όνειρο ;
πεθυμιά ;
βίωμα ;
ενθουσιασμός ;
....................
Σε φιλώ .

museum είπε...

@ Dimitra

Σε ευχαριστώ Δήμητρα, εύχομαι και σε σένα να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο καλοκαίρι!

museum είπε...

@ Andreas

Φίλε Αντρέα οι καλές στιγμές στα νησιά του Αιγαίου μου φέρνουν λίγη έμπνευση. Καλές υπόλοιπες διακοπές και σε σένα.

museum είπε...

@ silia

Αγαπητή Άννα - Σίλια, τι να σου πρωτοπώ; Όλα αυτά που γράφεις περιέχονται στην διάθεσή μου αυτές τις μέρες. Η οποία έχει χρώμα και ενδιαφέρον, παραπάνω από τον υπόλοιπο χρόνο! Πολλά φιλιά!