tag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post912837417651956441..comments2023-11-05T14:27:57.776+02:00Comments on MUSEUM: Εικοστή Πέμπτη Μαρτίου, Χίλια Οκτακόσια Είκοσι Έναmuseumhttp://www.blogger.com/profile/14802364023334523667noreply@blogger.comBlogger34125tag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-19925622271204481982009-03-29T20:26:00.000+03:002009-03-29T20:26:00.000+03:00@ siliaΑγαπητή Άννα, παρόλο που το θέμα των εθνικ...@ silia<BR/><BR/>Αγαπητή Άννα, παρόλο που το θέμα των εθνικών εορτών ανέκαθεν με συνάρπαζε, ο τρόπος που και εσύ το παρουσίασες ήταν ένα ακόμα έναυσμα για μένα να γράψω. Πέρα από τη χαρά της αφιέρωσης σε εσένα, μου αρέσει που ως σκεπτόμενος, αξιόλογος άνθρωπος αντιμετωπίζεις με αγάπη και σεβασμό αυτές τις μέρες. <BR/><BR/>Να είμαστε καλά να γιορτάζουμε τις επετείους και τις μνήμες μας!museumhttps://www.blogger.com/profile/14802364023334523667noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-88150595436438585542009-03-29T01:39:00.000+02:002009-03-29T01:39:00.000+02:00Εγώ απλά και μόνο , θέλω να σου πω ένα μεγάλο ευχα...Εγώ απλά και μόνο , θέλω να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ , για την αφιέρωση .<BR/>Είναι για μένα τιμή , μια τόσο όμορφη ανάρτηση , να μου ... ανήκει κατά κάποιο τρόπο . <BR/>Και του χρόνου MUSEUM .<BR/>Μείνε , ετσι .Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-21503314301076608502009-03-27T10:58:00.000+02:002009-03-27T10:58:00.000+02:00@ DinosΦίλε Ντίνο, χτύπησες διάνα στο συναίσθημα κ...@ Dinos<BR/><BR/>Φίλε Ντίνο, χτύπησες διάνα στο συναίσθημα και τυχαίνει και το δικό μου πνεύμα εδώ να κινείται στο ίδιο μήκος κύματος: “ Γιατί δεν μπορεί, να πάρει, υπάρχει και λίγο συναίσθημα σε αυτό τον κόσμο …” Το δίλλημα λογική ή συναίσθημα δεν υπάρχει γιατί πολύ απλά το συναίσθημα σημαίνει λογική και αισθήματα μαζί αλλιώς θα ήταν συγκίνηση. Ο άνθρωπος ολοκληρώνεται μέσα από το συναίσθημα και να είσαι βέβαιος πως όλοι αυτοί οι απλοί άνθρωποι που δάκρυσαν προχθές είχαν λογική και ήξεραν γιατί το κάνουν. Η απλή λογική, ο ορθολογισμός μπορεί να επαρκεί στις θετικές επιστήμες, όπως τα μαθηματικά, η φυσική, η χημεία ή η πληροφορική αλλά στις ανθρωπιστικές επιστήμες και στην απλή, καθημερινή, όντως ζωή δεν είναι τίποτα από μόνος του.<BR/><BR/>Σε μία εποχή εικονικών αισθήσεων ή στεγνών αισθημάτων, μια τέτοια απλόχερη προσφορά συναισθήματος είναι όχι μόνο καλοδεχούμενη αλλά μας ανακουφίζει κιόλας.museumhttps://www.blogger.com/profile/14802364023334523667noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-87124904672404718832009-03-27T09:02:00.000+02:002009-03-27T09:02:00.000+02:00Είναι προτιμότερο να πιστεύουμε σε κάτι (έστω ανόη...Είναι προτιμότερο να πιστεύουμε σε κάτι (έστω ανόητο, τετριμμένο, χιλιοειπωμένο) που μας συνεγείρει και μας κάνει να αντέχουμε και να προχωράμε παρά να μην πιστεύουμε σε τίποτα.<BR/>Είναι προτιμότερο να "κλέβουμε" δόξα και τιμή από τους προγόνους, παρά να στρογγυλοκαθόμαστε στο μηδέν μας.<BR/>Είναι προτιμότερο να ακούμε προσεκτικά τί λέει ο άλλος και αν δεν το εκφράζει σωστά να παλεύουμε να καταλάβουμε τί θέλει να πει, παρά να μιλάμε εκφράζοντας μονίμως τα ήδη ειπωμένα. <BR/>Είναι προτιμότερο να έχουμε αφήσει να υπάρχει και κάτι πάνω από μας παρά να τα βλέπουμε όλους και όλα αφ' υψηλού.<BR/>Μου αρέσει εμένα τουλάχιστον (αν και διαφωνώ) να βλέπω ανθρώπους να συγκινούνται και να δακρύζουν στις παρελάσεις, να συνεπαίρνονται από τη δόξα και το μεγαλείο των προγόνων τους, να βιώνουν ως κάτι σημαντικό τις εθνικές επετείους. Γιατί αυτό δείχνει ότι υπάρχει ψυχή και συναίσθημα από πίσω. Τώρα,προς ποιά κατεύθυνση δε με απασχολεί την παρούσα φάσηDinoshttps://www.blogger.com/profile/05572048794235663652noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-81115595575727317632009-03-26T14:13:00.000+02:002009-03-26T14:13:00.000+02:00@ MarkosΦίλε Μάρκο, οι θέσεις και απόψεις σου όπως...@ Markos<BR/><BR/>Φίλε Μάρκο, οι θέσεις και απόψεις σου όπως τις παρουσιάζεις είναι αναλυτικές και πλήρως τεκμηριωμένες. Ως εκ τούτου δεν θα μπορούσε να παρεκκλίνει η γνώμη μου σε αυτές επακριβώς. <BR/><BR/>Μερικές διευκρινίσεις μόνο ας κάνω δίνοντας και άλλες προεκτάσεις. Η φράση είμαι περήφανος για τους προγόνους μου σημαίνει ακριβώς πως είμαι περήφανος για τους άξιους και ενάρετους προγόνους που μου προσέφεραν θετικό έργο. Βλέπεις έχουμε μία αφαιρετικότητα εδώ. Επομένως είμαι κι εγώ περήφανος που γνώρισα μίλησα και πλησίασα άξιους ανθρώπους στην ζωή μου και στα αισθήματά μου δεν κάνω συμβιβασμούς και εκπτώσεις. Και ακόμα για όσους άκουσα διάβασα, έμαθα και με ενέπνευσαν. Και αυτό ισχύει για πολλούς άλλους ανθρώπους όχι μόνο Έλληνες. Μα για τους άξιους Έλληνες, ειδικά, ακόμη περισσότερο γιατί πρώτιστα μιλάω μία γλώσσα που έμαθα να λατρεύω. Περήφανοι δεν είμαστε δογματικά και για όλους άλλα μέσα από την ανάλυση, την σκέψη και την αποτίμηση όσων σπουδαίων μας έδωσαν απλόχερα.<BR/><BR/>Οι παρελάσεις, ναι, ήταν συχνότατα εργαλείο ολιγαρχικών και μη δημοκρατικών καθεστώτων και οι στρατοί το ίδιο αλλά σε ένα συμπέρασμα δεν φτάνουμε από παραδείγματα και απλές διαπιστώσεις (έστω και συχνές). Παρελάσεις υπήρχαν και υπάρχουν σε δημοκρατίες και στρατοί απελευθερωτικοί – γεμάτη είναι η ιστορία.<BR/> <BR/>Για την παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά είπες μεγάλη κουβέντα και συμφωνώ ότι συνεισέφεραν τόσοι σε αυτή και μαζί και οι Αρχαίοι Έλληνες και κάποιοι μεταγενέστεροί μας. Ας το δούμε πιο αντικειμενικά και ας μην εξιδανικεύουμε τους εαυτούς μας και υποβιβάζουμε του άλλους λαούς. Ας μην είμαστε δηλαδή Ελληνοκεντρικά μικρόψυχοι – το κάνουμε και αυτό είναι αλήθεια.<BR/><BR/>Σε ευχαριστώ για το σχόλιο.museumhttps://www.blogger.com/profile/14802364023334523667noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-46926040858236395952009-03-26T11:34:00.000+02:002009-03-26T11:34:00.000+02:00Οντως το θεμα σηκωνει πολυ κουβεντα - υπαρχουν αντ...Οντως το θεμα σηκωνει πολυ κουβεντα - υπαρχουν αντιδιαμετρικες αποψεις !<BR/><BR/>θελω να πω πως η προταση "πρεπει να ειμαι περηφανος για τους προγονους μου"<BR/>δεν ειναι αυτονοητη για μενα. Δηλαδη εαν καπου μεσα στους προγονους μου υπηρξε καποιος Ελληνας που συμπεριφεροταν σαν καθαρμα, πρεπει να ειμαι περηφανος και γιαυτον? Η απαντηση μου ειναι οχι.<BR/>Εαν παλι π.χ καπου τον 15ο αιωνα, ενας προγονος μου ηταν Οθωμανος, που ωστοσο ηταν τιμιος ανθρωπος, πρεπει να το θεωρησω ντροπη? Και παλι η απαντηση μου ειναι οχι - ισα ισα θα ειμαι περηφανος! Με αλλα λογια δεν ειμαι γενικως περηφανος για καθε μου προγονο - ελληνα η μη.<BR/><BR/>Εφη με ρωτας εαν υπαρχει καποιο αλλο κρατος που να εχει καταργησει τους σημαιοστολισμους και τις παρελασεις.<BR/>Δεν το γνωριζω. Ειμαι ομως βεβαιος πως οι Ολιγαρχιες παντοτε αγαπουν περισσοτερο αυτες τις εκδηλωσεις.<BR/>Παραδειγματα του σημερα: Η Βορεια Κορεα, η Κινα (εκπληκτικη πειθαρχεια), το Ιραν, το Ιρακ του Σανταμ.<BR/>Παραδειγματα ιστορικα: Οι μεγαλειωδεις παρελασεις του Χιτλερ, του Μουσολινι, της Σοβιετικης Ενωσης, μα και της<BR/>Αγγλιας την εποχη της αποικιοκρατιας.<BR/><BR/>Αυτες λοιπον οι εκδηλωσεις, που προκαλουν θαυμασμο στους εκει πατριωτες, εμενα μου δημιουργουν μοναχα ανησυχια. Η Αρχαια Αθηνα μπορει να μην ειχε στρατο συγκρισιμο σε πειθαρχια και μεγαλοπρεπεια με τους Σπαρτιατες η τους Μακεδονες.<BR/>Εκει ομως συνεβει αυτος ο οργασμος σκεψης, επιστημης, φιλοσοφιας. Αυτο το θαυμαζω - ηταν κατι μοναδικο για εκεινο το ιστορικο πλαισιο.<BR/>Θαυμαζω λοιπον αυτους τους ανθρωπους - χωρις να εξειδανικευω, γνωριζοντας οτι ειχαν π.χ δουλους.<BR/>Εξισου βεβαια θαυμαζω ανθρωπους απο διαφορα μερη της Γης, που πρωτοπορησαν προσφεροντας κατιτις στην παγκοσμια πολιτισμικη κληρονομια.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-20288491995094860192009-03-26T10:10:00.000+02:002009-03-26T10:10:00.000+02:00@ panagiotaΚαλημέρα Παναγιώτα. Κι εγώ δεν θέλω να ...@ panagiota<BR/><BR/>Καλημέρα Παναγιώτα. Κι εγώ δεν θέλω να απαντώ σε όλα τα θέματα των σχολίων, όπως είδες δεν το έκανα ακριβώς και έμειναν αρκετά θέματα ανοιχτά, παρόλο που όπως θα διαπίστωσες ήμουν εξαιρετικά ακριβής στο τι έλεγα και πώς τα στο έλεγα. Μπορεί και για μένα να χρειάζονταν μέρες και παραπάνω - και μέσα στο θέμα.<BR/><BR/>Όσο αφορά για το θέμα της διπολικής διαταραχής, όντας παντρεμένος στο κοντινό παρελθόν με ψυχίατρο (σήμερα διαζευγμένος) και έχοντας στην οικογένεια γιατρό και φίλους γιατρούς και επειδή διάβασα κι έψαξα λόγω γνωστού μου προσώπου που υπέφερε και βλέποντας τα συμπτώματά του, και επειδή το σκέφτηκα πριν τις αναγωγές και παρομοιώσεις με τον λαό μας και επειδή ο Δήμου είναι έγκριτος συγγραφέας και διανοητής, όπως και να έχει, κάτι λίγα γνωρίζουμε κι εμείς που το γράψαμε.museumhttps://www.blogger.com/profile/14802364023334523667noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-62907103208480152622009-03-26T02:22:00.000+02:002009-03-26T02:22:00.000+02:00Αγαπητέ Δ. σας διάβασα όλους πολύ προσεκτικά και ή...Αγαπητέ Δ. σας διάβασα όλους πολύ προσεκτικά και ήταν σαν να κάναμε διάλογο.<BR/>Δεν θα αφήσω κανένα σχόλιο γιατί αν το έκανα θα έπρεπε να γράφω μέχρι το πρωί...<BR/>Απλά θα επισημάνω πως η διπολική διαταραχή(κόσμια ονομασία της σχιζοφρένειας-στα πρόσφατα χρόνια έγινε όρος στην βιβλιογραφία της ψυχιατρικής-)δεν έχει ζενιθ και ναδιρ!<BR/>Εχει τάσεις εξόντωσης προσώπων και πραγμάτων,αυτοκαταστροφή,και συνονθυλεύματα οραμάτων, παρελθοντολογικών εικόνων που νομίζουν πως ζουν αυτά τα άτομα με απόρροια την σκέψη της αυτοκτονίας.<BR/>Η δε μανιοκατάθλιψη είναι μια πιο ήπια μορφή σχιζοφρένειας αλλά και αυτή συνήθως έχει να κάνει με τα δρώμενα του πάσχοντα και όχι με τα συνόλου του "είδους του"<BR/>Αρα δεν ανήκουμε ούτε στο ένα ούτε στο άλλο.<BR/>Εχουμε ναδίρ και ζενίθ διότι εμείς επιλέγουμε...<BR/>Αλλιως ολοι μας θα έπρεπε να παίρνουμε μεγάλες δόσεις Lithio, ypnostedon kai Zanax... <BR/>Καταλαβαίνεις τι εννοώ!panagiotahttps://www.blogger.com/profile/10415294777662990482noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-77825866763764423862009-03-25T23:09:00.000+02:002009-03-25T23:09:00.000+02:00@ Themis - 2Θέμη θα μου επιτρέψεις να αναφερθώ ξαν...@ Themis - 2<BR/><BR/>Θέμη θα μου επιτρέψεις να αναφερθώ ξανά σε αυτό σου έγραψα και προσωπικά για να μας διαβάσουν και οι άλλοι. Διακρίνω λοιπόν μέσα από το παράπονο ημών των Ελλήνων, παθολογικά συμπτώματα διπολικής διαταραχής συμπεριφοράς. Ήτοι, σύνδρομο μανιοκαταθλιπτικής ψύχωσης. Από τη μία στο ζενίθ: Νομίζουμε ότι είμαστε ο εκλεκτός λαός του Θεού, οι χαρισματικοί, αυτοί που δίνουν τα φώτα τους στους άλλους (και σήμερα, γιατί παλιότερα αυτό ίσχυε πραγματικά). Και αμέσως η εναλλαγή στο ναδίρ: οι χειρότεροι, ζηλόφθονοι, κουτοπόνηροι, ανάξιοι. Κι όμως δεν είμαστε ούτε οι πρώτοι ούτε και οι τελευταίοι σαν λαός. Μέτριοι είμαστε όπως οι περισσότεροι λαοί, κανονικοί άνθρωποι με τα στραβά μας και τα καλά μας. Αυτή είναι η αλήθεια, και εμείς το έχουμε ίσως για να ασχολούνται οι άλλοι μαζί μας όντας είτε οι πρώτοι είτε οι τελευταίοι. Γιατί το χειρότερο από το να μιλούν για σένα είναι να μην μιλούν για σένα.<BR/><BR/>@ ΟΛΟΥΣ<BR/><BR/>Ξέφυγα λίγο και αφού σας ευχαριστήσω όλους για τις επισκέψεις και τα σχόλια, να σας πω ότι φέτος εμβάθυνα πιο πολύ στο νόημα της ημέρας και μέσα από τη σύνθεση της διαφορετικής άποψης. Απλά και αυτή η πλευρά της αλήθειας (το ηρωικό 21), έχει δικαίωμα να φωνάξει σε ένα σήμερα που οι παραδόσεις και κάποιες αλήθειες τελούν υπό κάποια μορφή διωγμού.<BR/><BR/>Καλή σας νύχτα!<BR/><BR/>ΥΓ: Τα περί δίπολου, ειπώθηκαν από γνωστό αξιόλογο Έλληνα συγγραφέα.museumhttps://www.blogger.com/profile/14802364023334523667noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-7842323723337639272009-03-25T22:44:00.000+02:002009-03-25T22:44:00.000+02:00@ EfiΑγαπητή Έφη, καλά κάνεις και νιώθεις όπως νι...@ Efi<BR/><BR/>Αγαπητή Έφη, καλά κάνεις και νιώθεις όπως νιώθεις, δεν θα απολογηθείς άλλωστε για τα αισθήματά σου. Είναι σπουδαίο να νιώθεις ξεχωριστά για την πατρίδα σου, την πόλη σου, την οικογένεια σου. Το σχόλιο με τον Θέμη ήταν μία παρεξήγηση που τη διευκρίνισα πιο πριν και λύθηκε εν τη γενέσει της. Άλλωστε, ο Θέμης είναι ανοιχτός και συζητήσιμος άνθρωπος - για αυτό είναι και φίλος μου. :-) <BR/><BR/>Καλό σου βράδυ.museumhttps://www.blogger.com/profile/14802364023334523667noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-41615763234911095882009-03-25T22:37:00.000+02:002009-03-25T22:37:00.000+02:00@ MarkosΦίλε Μάρκο οι παρατηρήσεις που κάνεις για ...@ Markos<BR/><BR/>Φίλε Μάρκο οι παρατηρήσεις που κάνεις για το σήμερα είναι πολύ σωστές. Πρώτα πρώτα είναι η έλλειψη πολιτών που λειτουργούν μέσα σε μία οργανωμένη ομάδα. Οι προεκτάσεις που δίνεις για την παρέλαση μπορεί να είναι κι έτσι μπορεί και να μην είναι. Θα σου πω ακόμα ότι και οι “ιερές πορείες” ούτε κι εμένα μου αρέσουν αισθητικά. Ιδίως όταν συνδυάζονται με εκείνο το δυνατό πάτημα των βαδιστών της πρώτης γραμμής και με άλλα σύμβολα με εργαλεία θερισμού και καρφώματος. Κανείς δεν βγήκε να τις κρίνει και να τις αμφισβητήσει. Όσο για τις παρελάσεις γενικώς, μπορεί να υπάρχουν εκείνες των Ναζί κι εκείνες των Συμμάχων, δεν είναι όλα τα ίδια.<BR/><BR/>Η πειθαρχία τέλος, μου έλεγε μία φίλη μου καθηγήτρια των Γαλλικών, μεταφράζεται σαν άσκηση που είναι αρετή.<BR/><BR/>Καλό βράδυ.museumhttps://www.blogger.com/profile/14802364023334523667noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-84022294356943884082009-03-25T22:19:00.000+02:002009-03-25T22:19:00.000+02:00@ Themis - 1Γεια σου Θέμη. Καταλαβαίνω, ότι εννοεί...@ Themis - 1<BR/><BR/>Γεια σου Θέμη. Καταλαβαίνω, ότι εννοείς πιθανόν τον τρόπο που ο κρατικός μηχανισμός και οι εξουσίες χρησιμοποιούν τις εθνικές εορτές για να περάσουν τις δικές τους θέσεις. Μέχρι και την προπαγάνδα τους. Δεν έχεις άδικο. Και αυτό δεν θα μπορούσε παρά μόνο χιουμοριστικά να εκληφθεί.<BR/><BR/>Πολλοί όμως από εμάς έχουμε διαβάσει επαρκές μέρος της ιστορίας για να έχουμε άποψη, να καταλαβαίνουμε για τι μιλάμε, τι έγινε τότε, την αξία αυτού που έγινε, τα οικουμενικά και διαχρονικά του μηνύματα. Οι συζητήσεις μας εδώ στα blog (το πιστεύω αυτό και πρώτα-πρώτα για τα δικά μου post) είναι πολύ επιφανειακές για να είναι σε θέση να αποτιμήσουν το έργο και την προσφορά ανθρώπων που χρειάστηκαν ολόκληρες διατριβές και μελέτες δεκάδων ετών για να ρίξουν λίγο φως πάνω τους. Εμείς εδώ, μόνο να ψηλαφίσουμε τα γεγονότα μπορούμε και να δώσουμε λίγα ερεθίσματα.museumhttps://www.blogger.com/profile/14802364023334523667noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-15494063055266759522009-03-25T22:07:00.000+02:002009-03-25T22:07:00.000+02:00@ panagiotaΓεια σου Παναγιώτα. Σε καταλαβαίνω ότι ...@ panagiota<BR/><BR/>Γεια σου Παναγιώτα. Σε καταλαβαίνω ότι η Ελλάδα των νεοελλήνων σε πληγώνει, όπως και όλους τους σκεπτόμενους ανθρώπους. Σχετικά με αυτά που έγραψες, τα λόγια που εκφέρονται για το 21 δεν είναι αναμασήματα. Μα πώς θα μπορούσαν οι αναφορές στην ελευθερία, την αξιοπρέπεια και την αυτοδιάθεση των λαών να είναι αναμασήματα; Εσύ βέβαια εννοείς πως δεν έχουν αξία οι διαπιστώσεις του χθες όταν δεν βρίσκουν εφαρμογή στο σήμερα. Κι όμως κάτι είναι κι αυτό. Ένα θεωρητικό υπόβαθρο που, αν το μελετήσει κανείς, ίσως να υπάρχουν πιθανότητες για καλύτερο σήμερα και αύριο.<BR/><BR/>Η παρέλαση δεν είναι το ζητούμενο, οι συχνές επικλήσεις της μάλλον αποπροσανατολίζουν. Αν δεν υπάρχει προπαρασκευή για το λόγο που γίνονται και η σύνδεσή τους με τα γεγονότα, καλό είναι να μην συμμετέχει κάποιος.<BR/><BR/>Πολλοί καθηγητές είναι βολεμένοι, δεν αντιλέγω, μα υπάρχουν και πολλοί αξιόλογοι που δουλεύουν και πλάθουν χαρακτήρες άξιους ανθρώπους στην κοινωνία, θα σου πω τουλάχιστον τους μισούς καθηγητές μου. Όσο για την τηλεόραση, οι εκπομπές λόγου και ανάλυσης που αξίζουν είναι μία παρένθεση στην αχρηστία της. Επομένως, καλά κάνεις και δεν βλέπεις.<BR/><BR/>Καλό σου βράδυ!museumhttps://www.blogger.com/profile/14802364023334523667noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-83450458533891236442009-03-25T20:25:00.000+02:002009-03-25T20:25:00.000+02:00THEMI,ή αλλιώς Θεμιστοκλής(ωραίο αρχαιοελληνικό όν...THEMI,ή αλλιώς Θεμιστοκλής(ωραίο αρχαιοελληνικό όνομα), σε παρακαλώ θέλω να μου αναφέρεις ένα κράτος που να είναι "ιδανικό".Να μην υπάρχουν μίζες, αναξιοκρατία και διαφθορά.όσο για το δημόσιο, όλοι το κατακρίνουμε μα όλοι θέλουμε να διοριστούμε. <BR/>Ναι είμαι ΠΕΡΗΦΑΝΗ που γεννήθηκα Ελληνίδα. Τι να ήμουνα Ρωσίδα ή Αμερικάνα,ή Βόρεια Ευρωπαία? <BR/>Να τα περάσεις ωραία στην ομιλία για το 1821 MUSEUM.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-55953100688557931482009-03-25T16:57:00.000+02:002009-03-25T16:57:00.000+02:00ok museum! Κι εγώ δεν ήθελα να προκαλέσω, αλλά προ...ok museum! Κι εγώ δεν ήθελα να προκαλέσω, αλλά προκλήθηκα και δε μπόρεσα να αντισταθώ :-). <BR/><BR/>Περιμένουμε να μας πεις και τις εντυπώσεις σου από την ομιλία για την 25η Μαρτίου!!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/18442862017856079364noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-38458637783284135822009-03-25T16:24:00.000+02:002009-03-25T16:24:00.000+02:00Δεν ήθελα να απαντήσω αμέσως, αλλά παρεμβαίνω εδώ:...Δεν ήθελα να απαντήσω αμέσως, αλλά παρεμβαίνω εδώ:<BR/><BR/>Φίλε Θέμη, δεν νομίζω ότι η Έφη είχε στο μυαλό της αυτό το σκεπτικό όταν έλεγε ότι είναι περήφανη. Η δικιά σου η ανάλυση της φράσης είναι πολύ καλή μα δεν είναι απαραίτητο να το σκέφτονται όλοι έτσι στο μυαλό τους. Με μια μεγαλύτερη ελευθερία ερμηνείας επομένως, σημαίνει τη μεγάλη συγκίνηση για την μέρα και την τιμή στους προγόνους μας για τα κατορθώματά τους.<BR/><BR/>Θα απαντήσω σε όλα τα σχόλια παιδιά, ευχαριστώ, μα έχω να πάω το απόγευμα σε μία ομιλία ενός διανοούμενου για την 25η Μαρτίου.museumhttps://www.blogger.com/profile/14802364023334523667noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-89427400307482222312009-03-25T16:08:00.000+02:002009-03-25T16:08:00.000+02:00..."Ειμαι περήφανος για τους προγόνους μου" = "Είμ......"Ειμαι περήφανος για τους προγόνους μου" = <BR/>"Είμαι περήφανος που γεννήθηκα Έλληνας" = <BR/>"Είμαι περήφανος που γεννήθηκα!"<BR/><BR/>Εγώ το αποφάσισα να γεννηθώ;;;<BR/>Έ Λ Ε Ο Σ ! ! !Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/18442862017856079364noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-63685079687619833262009-03-25T16:05:00.000+02:002009-03-25T16:05:00.000+02:00Ρε συ Efi, συγγνώμη που επεμβαίνω κι όλας, αλλά κά...Ρε συ Efi, συγγνώμη που επεμβαίνω κι όλας, αλλά κάτι τέτοια που λες δεν μπορώ να ακούω και τρελαίνομαι! <BR/><BR/>Δηλαδή ΕΣΥ τι έκανες και είσαι περήφανη για τους προγούνους σου;;; Και για τους αρχαίους Έλληνες, όλος ο κόσμος μιλάει, αλλά αν βγεις παραέξω από το Ελλαδιστάν, θα δεις ότι όλοι μας έχουν του πεταματού! Και όχι άδικα!! Το κοινό έχεις εσύ, ή εγώ με τον Περικλή του 5ου αιώνα π.Χ;;;<BR/><BR/>Αυτές οι φανφάρες είναι που μας έχουν καταστρέψει... Ακου εκεί... "Περήφανη"! Να νιώσεις περηφάνια, όταν θα τα βάλεις με το κράτος "δικαίου", με τον "ρατσισμό", με την "αναξιοκρατία", με τη "διαφθορά", όταν θα γίνεις κι εσύ "τρομοκράτης", όπως αποκαλούσαν τότε τους σημερινούς "ήρωες του 1821"...<BR/><BR/>..Και αν αντέξεις να αντισταθείς στις προκλήσεις και να κάνεις κάτι καλό για το μέλλον αυτής της χώρας, τότε θα έχεις το κάθε δικαίωμα να νιώθεις "περήφανη" για τον εαυτό σου και μόνο!<BR/><BR/>Συγγνώμη για το έντονο ύφος, αλλά μετά από τόσες σοβαρές απόψεις εδώ μέσα, δεν περίμενα να ακούσω κάτι τέτοιο...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/18442862017856079364noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-19926093862161968282009-03-25T13:25:00.000+02:002009-03-25T13:25:00.000+02:00ΜΑRΚO, διαφωνώ μαζί σου. Ονομάτισε μου ένα κράτος,...ΜΑRΚO, διαφωνώ μαζί σου. Ονομάτισε μου ένα κράτος, που δεν κάνει παρέλαση και δεν κάνει σημαιοστολισμούς στις εθνικές εορτές του. <BR/>Είμαι ΠΕΡΗΦΑΝΗ για τους προγόνους μου όπως και εσύ θα έπρεπε να είσαι.<BR/>Χρόνια Πολλά γαι την ημέραAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-41473679535884504342009-03-25T12:21:00.000+02:002009-03-25T12:21:00.000+02:00Πρέπει να πω οτι συμφωνώ με τα σχόλια της panagiot...Πρέπει να πω οτι συμφωνώ με τα σχόλια της panagiotas. <BR/><BR/>Να προσθέσω μόνο ότι οι παρέλασεις με πειθαρχημένο στρατιωτικό βήμα ποτέ δεν μου άρεσαν αισθητικα, ούτε και οι πολλές πατριωτικές φανφάρες. Διότι συνήθως συνδιάζονται άψογα με την κατασπατάληση του δημόσιου χρήματος, με απάτες και σκάνδαλα ουδόλως πατριωτικά.<BR/><BR/>Ίσως γιαυτό τα διεφθαρμένα Ολιγαρχικά καθεστώτα (φασιστικά καθεστώτα, μα και κομμουνιστικά) αγαπούν τόσο τους σημαιοστολισμούς και τις παρελάσεις. Διότι αγαπούν τα άτομα-υπήκοους, την πειθαρχία, την πίστη στην Μια Αλήθεια (όποια και αν ειναι αυτή). Και φυσικά απεχθάνονται τους αμφισβητίες, βαφτίζοντας τους "εχθρούς του Έθνους", "εχθρούς του Λαού". Nομίζω όμως πως μας λείπουν οι πολίτες - απο "οπαδούς", υπήκοους καλά παμε..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-80728698511479893462009-03-25T11:42:00.000+02:002009-03-25T11:42:00.000+02:00Καλημέρα museum! Ζήτω το Έθνος! Ζήτω η Ορθοδοξία! ...Καλημέρα museum! Ζήτω το Έθνος! Ζήτω η Ορθοδοξία! Ζήτω το 1821 :-P<BR/><BR/>Οκ, ας σοβαρευτώ... Ουσιαστικά με κάλυψαν οι απόψεις των φίλων παραπάνω. <BR/><BR/>Άρχισα να γράφω κάποια πράγματα, αλλά βγήκε αρκετά μεγάλη η απάντηση και έτσι η συνέχεια βρίσκεται στο blog μου :-)<BR/><BR/>Τα λέμε!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/18442862017856079364noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-91231617111543109462009-03-25T00:35:00.000+02:002009-03-25T00:35:00.000+02:00Aγαπητέ Δ.Οχι ακόμα από τα ξένα!Τελος Απριλίου με ...Aγαπητέ Δ.<BR/>Οχι ακόμα από τα ξένα!Τελος Απριλίου με αρχές Μαίου θα φύγω,εκτός αν με βαρεθήκατε και θέλετε να με διώξετε(χα χα χα)!<BR/><BR/>Πραγματικά πολλοί σπουδαίοι άνθρωποι μίλησαν και μιλάνε ακόμα για αυτές τις "τελετές εθνικοφροσύνης" αναμασώντας κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια!<BR/>Ειλικρινά καταθέτω πως δεν τους παρακολουθώ πια εδώ και χρόνια, όχι από ραθυμία και βαριεστημάρα, αλλά βαρέθηκα να ακούω να επαναλαμβάνεται η ίδια κασέτα.<BR/>Από τότε που ήμουν μαθήτρια και σημαία σήκωσα και την αντάλλαξα με την θέση της παραστάτριας για όλα τα υπόλοιπα χρόνια του εξατάξιου, γιατί είχα πρόβλημα υγείας (εμφύσημα καρδιας) και ο ιστός ήταν βαρύς.<BR/>Ακόμα όμως και τότε χασμουριόμουν όταν άκουγα τους "βολεμένους" καθηγητές μου να εκφωνούν τον ίδιο λόγο κάθε εθνική εορτή.<BR/><BR/>Ισως λοιπόν ο καθένας μας εκλαμβάνει τις εθνικές φιέστες κατά το δοκούν και τις εμπειρίες του.<BR/>Και να με συγχωρέσεις που θα καταχραστώ τον χώρο σου αλλά θα πω πως ανακάλυψα πως έχω πατέρα ...στα εξη μου χρόνια!<BR/>Το Ελλαδισταν που "φτιάχνει ήρωες" και μετά τους καθαρίζει εν ψυχρώ, τον έτρεχε από βουνό σε βουνό από το 1940 μέχρι το 1960,επειδή έτυχε ο φτωχός δασκαλάκος να πάει με τους Αγγλους στο Ελ-Αλαμειν και γίνει κρυπτογράφος....<BR/>(200 δραχμές σύνταξη του δώσανε γι αυτά τα 20 χρόνια και τα κόψανε στα 65 του) <BR/>Κι ύστερα ρίχνει και τις παρελάσεις και τα ταρατατζουμ για να λέει "Δοξαστε με"<BR/><BR/>Αγαπητέ μου Δ. Ευχομαι να περάσεις καλά!!!<BR/>Προσωπικά ούτε Τ-Β θα ανοίξω.<BR/>Η Ελλάδα με έχει πληγώσει πολύ για να χαίρομαι με τις μασκαράτες των παρελάσεων.<BR/>Ισως οταν θα γίνουμε πραγματικό κράτος και ΕΘΝΟΣ να με δεις να χειροκροτώ σε κάποια γωνιά....panagiotahttps://www.blogger.com/profile/10415294777662990482noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-74134340677135864392009-03-24T23:53:00.000+02:002009-03-24T23:53:00.000+02:00@ efiΓεια σου Έφη. Έχεις δίκιο ίσως δεν έχουν σημα...@ efi<BR/><BR/>Γεια σου Έφη. Έχεις δίκιο ίσως δεν έχουν σημαίες όσοι θα έπρεπε, μπορεί λόγω αδράνειας και όχι αδιαφορίας στα γεγονότα. Πάντως είδα πολλές σημαίες στα μπαλκόνια, πολύ κόσμο στις εκδηλώσεις μέχρι τώρα και αναμένω κοσμοσυρροή ανήμερα στη μεγάλη παρέλαση σε όλες τις πόλεις! Καλό σου βράδυ.museumhttps://www.blogger.com/profile/14802364023334523667noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-84363304622426377482009-03-24T19:10:00.000+02:002009-03-24T19:10:00.000+02:00Museum, εκτός από την παρέλαση που συμφωνώ ότι πρέ...Museum, εκτός από την παρέλαση που συμφωνώ ότι πρέπει να γίνεται, άραγε πόσοι από εμάς βάλαμε την γαλανόλευκη σημαία μας, στα μπαλκόνια?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5537463326148854672.post-41114662689363247982009-03-24T13:27:00.000+02:002009-03-24T13:27:00.000+02:00@ AlecΑγαπητέ Άλεκ καλωσήρθες. Επί της ουσίας δεν ...@ Alec<BR/><BR/>Αγαπητέ Άλεκ καλωσήρθες. Επί της ουσίας δεν έχω πολλά πράγματα να προσθέσω, καταλαβαίνω την οργή σου για την σημερινή κατάντια της Ελλάδας. Της χώρας της κομπίνας, της αρπαχτής, της κουτοπονηριάς του να περνάμε εμείς καλά και οι άλλοι να πάνε να .. κοιμηθούν. Της αμφισβήτησης των αρχών και αξιών, της έλλειψη της θέσης και την ύπαρξη μόνο της αντίθεσης. Και τόσων άλλων που βιώνουμε και μαθαίνουμε στο παρόν μας. Αν και επίτρεψέ μου, πολλά από τα δεινά τα έχει φέρει η δυτικότροπη παγκοσμιοποίηση του άνισου πλούτου, της παράλογης έξω από κάθε μέτρο κοινωνικής διαστρωμάτωσης και του στείρου εγωκεντρισμού, όπως θα διάβασες και στο post παραπάνω.<BR/><BR/>Αλλά ας μην παραπονεθούμε άλλο. Ας εστιάσουμε στην αυριανή επέτειο και ας παρακινήσουμε τους εαυτούς μας και όσους άλλους μπορούμε να συμμετάσχουν. Να θυμηθούν, να σκεφτούν, να νιώσουν. Να συγκρίνουν με το σήμερα και να αρχίσουν πρώτα μία προσπάθεια εσωτερικής επανάστασης και αναδόμησης και μετά ως σύνολο. Ευτυχώς που υπάρχουν και τέτοιες επέτειοι, δεν είναι και λίγο, σωστά; Υπεραμύνομαι για αυτές και τις διατρανώνω!museumhttps://www.blogger.com/profile/14802364023334523667noreply@blogger.com